Πέντε λάθη που «καταστρέφουν» κάθε δίαιτα

Πέντε λάθη που «καταστρέφουν» κάθε δίαιτα - MediaΈνα μεγάλο κομμάτι της μέρας μας το περνάμε στη δουλειά, οπότε το τι τρώμε όσο βρισκόμαστε εκεί μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην έκβαση της δίαιτάς μας.

Πολλοί είναι οι «πειρασμοί» που υπάρχουν γύρω μας αλλά και αρκετά τα λάθη που κάνουμε ασυνείδητα, με αποτέλεσμα να μην καταφέρνουμε να απαλλαγούμε από τα περιττά κιλά.

Δείτε ποια είναι τα συνηθέστερα διατροφικά λάθη που ίσως κάνετε και εσείς και προσπαθήστε να τα αποφύγετε.

1. Παραλείπετε το πρωινό

Είναι λογικό να βιάζεστε να πάτε στη δουλειά, όμως η παράλειψη του πρωινού δεν βοηθά να βγάλετε τη μέρα. Χρειάζεται να ξεκινήσετε τη δουλειά με ενέργεια, τόσο για να πετύχετε καλύτερες επιδόσεις αλλά και για να αποφύγετε την πείνα και τις λιγούρες που θα σας οδηγήσουν σε ανθυγιεινές διατροφικές επιλογές. Προσπαθήστε να ξυπνάτε λίγο νωρίτερα για να ετοιμάζετε ένα υγιεινό πρωινό που να περιλαμβάνει μια ισορροπία πρωτεϊνών, σύνθετων υδατανθράκων και καλών λιπαρών. Μια καλή επιλογή είναι τα αυγά με συνοδευτικό μερικά λαχανικά και μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης ή η βρόμη με γάλα, μία κουταλιά της σούπας ξηρούς καρπούς και μερικά φρούτα.

2. Δεν λέτε όχι στα κεράσματα

Όλο και κάποιος έχει γενέθλια ή κάποια συνάδελφος έχει ετοιμάσει μια σπιτική πίτα και εσείς μάλλον δυσκολεύεστε να αντισταθείτε. Αυτά τα τσιμπολογήματα από δω κι από κει όμως σας επιβαρύνουν με θερμίδες, ειδικά αν είναι καθημερινό φαινόμενο. Ιδανικά, αρνηθείτε ευγενικά στα κεράσματα ή τουλάχιστον επιτρέψτε τα στον εαυτό σας μόνο μία φορά την εβδομάδα.

3. Τρώτε στο γραφείο σας

Είναι ένας εύκολος τρόπος να εξοικονομήσετε έστω και λίγο χρόνο, όμως αν κοιτάζετε την οθόνη του υπολογιστή ή κάνετε κάποια γραφειοκρατική δουλειά ενώ τρώτε μπορεί να ξεφύγετε με τις ποσότητες. Γενικώς οι ειδικοί συμβουλεύουν να μην κάνουμε τίποτα άλλο όταν τρώμε (π.χ. να βλέπουμε τηλεόραση) αλλά να εστιάζουμε στο γεύμα μας ώστε να έχουμε συναίσθηση τι και πόσο τρώμε.

4. Δεν ετοιμάζετε τα σνακ από το σπίτι

Τα μηχανήματα αυτόματης πώλησης είναι πάντα η εύκολη λύση όταν η πείνα χτυπάει κόκκινο, σπάνια όμως προσφέρουν έστω και μία υγιεινή επιλογή. Πάρτε μαζί σας μερικούς ξηρούς καρπούς ή φρούτα ή αφήστε στο γραφείο σας ένα πακέτο κρακεράκια ολικής ή μια μπάρα δημητριακών για ώρα ανάγκης.

5. Τσιμπολογάτε συνέχεια

Αν ακολουθήσετε τη συμβουλή νούμερο 4, θα πρέπει να προσέχετε τι έχετε στη διάθεσή σας και σε τι ποσότητες. Μπορεί να πήρατε μαζί σας τα φρούτα και τους ξηρούς καρπούς σας και επίσης να έχετε απόθεμα κρακεράκια και μπάρες στο συρτάρι σας, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορείτε να τα φάτε όλα μέσα στην ίδια μέρα! Επιτρέψτε στον εαυτό σας μέχρι δύο σνακ τη μέρα και φυσικά με μέτρο ως προς τις ποσότητες.

πηγή: www.topontiki.gr